Тур вихідного дня. Яремчанські та Микулинецькі краєвиди

Цілий серпень ми планували поїхати в Карпати та в Одесу і якщо поїздка в останню відкладена на невизначений час, то в Карпати ми таки з’їздили, завдяки нашим друзям з Києва: Ксюші та Владу. Колись в Яремчі, де ми провели чудові вихідні, я бував двічі на рік. Із цим містечком пов’язано дуже багато спогадів, і абсолютно всі вони приємні.

Добратися в Яремче можна кількома способами. Найкомфортніший – це, як на мене, поїзд. На власному авто чи автобусі – теж добре, але Ви бачили ту дорогу? Місцями її просто немає, взагалі.  Для поїздки обрали три дні: п’ятниця – неділя. Прямий автобус в Яремче є, але він виїжджає в обід, тож поки доберетеся, буде вечір і день пропав. Автобуси на Івано-Франківськ ходять дуже часто, починаючи з 5 ранку. Час в дорозі 3,5 години. Ми обрали поїзд. Їх теж є кілька прохідних. №143 Київ-Івано-Франківськ, відправляється зі Львова о 7 ранку, а в 9.40 Ви вже в пункті призначення. Вартість плацкартного квитка за одну людину (їхати ж не всю ніч 😉 ) 55-65 грн. На автостанції біля залізничного вокзалу в Івано-Франківську сідаємо на машрутку до Яремче, їх там достатньо. Маршрутні таксі на Буковель, Ворохту, Верховину їдуть через Яремче. Вартість квитка 19 грн 41 коп. (lifehck: купуйте квитки на інформації, там немає черги). Згадуючи умови добирання 5 років тому і зараз – видно прогрес. Все більш-менш цивілізовано, водії не пакують маршрутку, як консервну банку….правда до шлагбауму (виїзду зі станції). Ну і маршрутки тіснуваті. В дорозі півтори години і ось ми в прекрасному Яремче.

Житло бронювали через Booking. Зазвичай використовую сервіс AirBNB.com, але в нас він не дуже популярний. Ми орендували двомісний номер за 200 грн/доба. Я не можу передати, як чисто було в номері, певно Оля Фреймут би не повірила своїм очам та рукавичкам 🙂 Дуже привітна і мегаприємна в спілкувані господиня Людмила Романівна, розповіла нам багато цікавого, порадила куди сходити поїсти. Ми обов’язково повернемось в Яремче до цієї гостинної жінки. Дуже рекомендую зупинятися в цьому чудовому місці, профіль на букінгу тут, або бронювання за телефоном +380675819101.

1. Yaremche house – найкращий Bed & Breakfast в Яремчі, а я там по готелях побував. Yaremche house2. Вигляд з нашого номеру.Mountain view, Yaremche house3. Наш номер.Yaremche house4. Зустрівшись з нашими друзями на Залізничному вокзалі Яремче, ми пішли перекусити у Вареничну, рекомендую! Смачно і дешево. Вареники – люкс. Розташована вона навпроти вокзалу, через дорогу.Варенична в Яремчі5. Після перекусу ми вирішили поїхати в Микуличин, до закинутого моста. По горах не лазили, так як мета поїздки була подихати гірським повітрям, пофотографувати та погуляти з хорошими друзями, з якими, на жаль, ми рідко бачимось. з Яремче в Микуличин6. Розфарбовування парканів та мостів в національні кольори — тренд, що поглинув всю Україну.міст в Микуличині7. Гори. Краса. Повітря просто нереальне.Гори Карпати, Микуличин8. Віка фотографує та доганяє.Гори Карпати, Микуличин9. Сумненький песик.Гори Карпати, Микуличин10. Песик релаксує.Гори Карпати, Микуличин11. Мета нашої поїздки в Микуличин – пивоварня та цей міст. Буде ще відео з нього та не тільки. Це старий залізничний міст, по якому проходила австрійська вузькоколійка до великої залізниці. Звісно колій там вже давно немає. А для того, щоб зручно було ходити, поклали дошки.старий залізничний міст Микуличин12. З нього відкриваються ось такі краєвиди.Гори Карпати, Микуличин13. З цього боку мосту знімав timelapse. На днях спробую змонтувати все.старий залізничний міст Микуличин14. Тим, хто боїться висоти, по мосту йти страшно.старий залізничний міст в Микуличині15. Поруч залізнична колія. Дизельний потяг тут проходить кілька разів на день (ніби 4 рази).Дизельний потяг в Микуличині16. Метелик.Метелик17. Микулинецький сільський двір.Микуличин, Карпати18. Так, як восени темніє швидко, наша прогулянка затягнулася до вечора. Находившись та надихавшись гірським повітрям, повернулися в Яремче. Вечеря в ресторані “У Якова”. Страви дуже смачні. Шашлик та вино, поруч річка та свіже повітря. Ну хіба не благодать?У Якова, Яремче19.  Ціни помірні, обслуговування хороше, смачна кухня і красивий літній майданчик, який виглядає на річку. Будете в Яремчі, завітайте на вечерю.У Якова, Яремче20. Кнопка виклику офіціанта, одна на весь зал 🙂 Я такого ще не бачив.У Якова, Яремче   На другий день перебування в Карпатах, ми поїхали на водоспад Гук. Про це можна прочитати тут.

21. І знову про їжу. 🙂 Може здатися, що реклама, та, на жаль, мені за це ніхто нічого не заплатив. Раджу Вам, де смачно поїсти, що перевірено на собі. Колиба “Красна Садиба”. Цей заклад нам порадила Людмила Романівна. Дуже смачно! Колиба Красна Садиба, Яремче22. Після озвучення замовлення, Вам приносять комплімент від закладу. Дуже правильно, що після замовлення, інакше Ви почнете їсти і передумаєте замовляти 😉 Терте сало з часником. Мммм.Колиба Красна Садиба, Яремче23. Міст через залізну дорогу.Міст через залізну дорогу в Яремчі24. Річка Прут та відпрацьована кладка. Річка Прут та відпрацьована кладка в Яремчі25. На третій день просто гуляли по Яремчі. Територія біля водоспаду перетворилася на якийсь бедлам, парк атракціонів. Як на мене, то це жахливо. Нагадує площу біля Оперного у Львові.Сувенірний ринок в Яремчі26.  Також тут є другий сувенірний ринок Яремчі, який трохи дешевший за перший, що розташований біля автомобільного моста через Прут. Біля водоспаду бере початок промаркований туристичний маршрут на хребет Явірник. Сувенірний ринок в Яремчі27. Ресторан “Гуцульщина”. Дорого і погані відгуки на foursquare. Цікаво, хто туди ходить?Ресторан “Гуцульщина” в Яремчі28. Водоспад Пробій в Яремчі.  Історія не вчить людей нічого, як у війні, так і нещасних випадках. Скільки тут людей загинуло, в погоні за гарними фотокадрами. І всеодно ризикують.Водоспад Пробій в Яремчі29. Пробій — каскадний водоспад в Українських Карпатах, на річці Прут. Це один з найповноводніших водоспадів Карпат. Висота падіння води 8 м, кут нахилу — майже 45 градусів. Утворився в нижній частині Яремчанського каньйону річки Прут, в місці виходу на поверхню стійких до ерозії гірських порід — ямненських пісковиків (верхні шари) та аргілітів і алевритів (нижні шари). Один з найпопулярніших туристичних об’єктів. Над водоспадом збудовано міст висотою 20 м, з якого за гроші стрибають місцеві хлопці. Водоспад Пробій в Яремчі30. Нижче водоспаду є розлога і глибока улоговина зі спокійнішою течією.Водоспад Пробій в Яремчі31. Річка Прут та скелі. Річка Прут та скелі в  Яремчі32. Люблю фотографії нічих міст. Церква.Церква в Яремчі33. Памятник “Борцям за волю України”Памятник "Борцям за волю України" в Яремчі   В неділю у другій половині дня планували повертатися додому. Я не забронював наперед квитки на потяг з Івано-Франківська у Львів, про що потім пожалкував. Погулявши, ми подалися до автостанції, щоб маршруткою доїхати у Франківськ. На дворі дощ. Купуємо квитки по 19,41 за кожного. Увага! З Яремчі в Івано-Франківськ всі маршрутки прохідні, квитки продають без місць. Прямий автобус з Яремчі їде о 17.20, якщо не помиляюся, та на нього студенти заздалегідь розкуповують квитки. Є прямі автобуси на Львів, та вони ідуть о 7 та 9 ранку, нам не варіант. Отож прибуває наша маршрутка, але там не те, що сидячих місць, там стоячих немає 🙂 Повернули квитки в касу, поїхали на таксі. Дорога з Яремче в Івано-Франківськ обійшлася 360 грн.  Знайшли ще двох людей, розділили вартість на шістьох. На залізничному вокзалі підходящих нам квитків на поїзда вже не було 🙁 І тут ми зробили помилку, поїхали у Львів на приватному бусіку з “бомбілою”. Ніколи, чуєте, ніколи не катайтеся з такими, особливо з тим, що на фото.

34.IMG_6369   Єдиний плюс – дорога 2 години. Все інше жах. Пожаліли сто раз. Я в дорозі молився, щоб доїхали нормально. Стільки порушень я ще не бачив, про постійну їзду по зустрічній мовчу взагалі… А ще людей набирає більше чим місць. Так більше не поїдемо і Вам не радимо!!!

А загалом поїздка вийшла чудова. Вражень та хорошого настрою дуже багато. Поїдемо ще!

Stay tuned!

Долучайтеся у Facebook

та отримуйте все найцікавіше у власну стрічку новин!